Klients: SAP

Vai īstam pārdevējam ir vēl kas svarīgāks par mobilitāti?

Mobilais CRM nodrošina attālinātu piekļuvi datiem: klientu kontaktinformācijai, pārdošanas datiem, darījumiem, klienta  pasūtījumiem un veiktajām piegādēm, ieņēmumiem, kā arī pārrauga pārdošanas un mārketinga aktivitātes.

Tā sniedz iespēju redzēt, rediģēt, un atrast svarīgākos CRM datus (darījumus, klientus, kontaktpersonas, analītiku), kā arī segmentēt klientus, veidot grafikus un analizēt klienta datus, tādējādi pārraugot pārdošanas procesa efektivitāti.

Tā ir veidota saskaņā ar augstiem informācijas drošības standartiem, kas ietver arī pašas ierīces drošu lietošanu.

Būtiskākie ieguvumi

  • Ātra piekļuve pilnīgai informācijai par klientu.
  • Ietaupa pārdošanas laiku.
  • Uzlabo pārdošanas procesa efektivitāti.

Video »

Tehnoloģiskais partneris


Veiksmes stāsti



Vairāk veiksmes stāstu ATRODI ŠEIT !