Klients: ABLV banka

Mūsu veidotais interneta un mobilās bankas risinājums ir mūsdienīgs, ergonomisks un drošs, un to turpinām attīstīt jau vairāk nekā 10 gadus. Tas veidots ar mērķi, lai bankas spētu piedāvāt saviem klientiem aizvien lielāku brīvību un viņiem finanšu darījumi būtu pieejami jebkurā diennakts laikā no jebkuras vietas pasaulē.

Internetbankas risinājumu ir vienlīdz ērti izmantot gan pašai bankai, gan arī tās klientiem. Turklāt – risinājums ļauj bankai ikvienu savu klientu apkalpot individuāli – gan privāto, gan korporatīvo klientu, piedāvājot tiem individuāli izstrādātus produktus.

Risinājums ir efektīvs un elastīgs, ar modulāru arhitektūru, kas balstīta uz tīmekļa tehnoloģijām, izveidota lietotājiem draudzīga dažādu valodu saskarne. Tā ietver elastīgas starpprogrammatūras komponentes, pamatīgu klienta identifikācijas sistēmu un ātras kontu apstrādes apakšsistēmas.

Galvenie funkcionālie moduļi ir konti un kartes, maksājumi, depozīti un uzkrājumi, aizdevumi un ieguldījumi.

Priekšrocības

  • Draudzīga lietotājam: mūsdienīgs lietotāja saskarnes dizains, kas veidots saskaņā ar bankas korporatīvo identitāti.
  • Atbalsta dažādas lietotāju grupas: viens risinājums privātpersonām un korporatīvajiem klientiem.
  • Vienota platforma bankas produktu piegādei tiešsaistē.
  • Viegli pielāgojams risinājums integrācijai ar jebkuru bankas vai produktu centrālo sistēmu.
  • Augstas drošības standartu nodrošina vairāku faktoru autentifikāciju, konta darbības pārraudzības un paziņošanas sistēma, datu šifrēšana.

iPAD banka

  •  iPad risinājums ar 100% interneta bankas funkcionalitāti (iOS 5.0+).
  • Dizains veidots saskaņā ar bankas zīmolu un korporatīvo tēlu.
  • Skārienjūtīgas saskarnes atbalsts.
  • Piekļuve bankas pakalpojumiem, izmantojot iPad ierīces iespējas.
  • Iespēja bankai piedāvāt klientiem jaunu tehnoloģisko pieredzi, izmantojot bankas pakalpojumus.
  • Mūsdienīgs un moderns bankas pakalpojumu kanāls.

Internetbankas mobilā lietotne

Īpaši veidots risinājums, kas  atbalsta bankas produktu mārketingu un nodrošina citus būtiskus pakalpojumus, kas ļauj pēc iespējas pilnīgāk izmantot klienta potenciālu.

Galvenās funkcijas ietver konta bilances pārskatu, vēsturi un maksājumu apstiprināšanu, pieteikuma vēstuļu sarakstu un maksājumu veidnes.

Ieviešot risinājumu, mūsu galvenās prioritātes ir:

  • Datu drošība;
  • Konkrētajam mērķim paredzēta un lietotājam draudzīga saskarne;
  • Integrācija ar bankas infrastruktūru.

Tehnoloģija

Oracle WebLogic, Oracle Database, Java, J2EE

Tehnoloģiskais partneris


Veiksmes stāsti



Vairāk veiksmes stāstu ATRODI ŠEIT !