Klients:
Valsts un pašvaldību organizācijas,
transporta, mazumtirdzniecības, energo un finanšu uzņēmumi

ELDIS Biznesa vadības sistēmas ir e-pārvaldes risinājumi ar mērķi nodrošināt efektīvu un saskaņotu uzņēmumu darbībai nepieciešamo procesu pārvaldību.

Tas ļauj uzskaitīt, analizēt, plānot, optimizēt un operatīvi pārraudzīt uzņēmuma darbību un atvieglo lēmumu pieņemšanu vadītājiem būtiskos uzņēmuma pārvaldes procesos: dokumentu pārvaldība, personāla pārvalde, klientu attiecību pārvalde, transporta pāvalde.

Risinājums ir piemērots gan valsts organizācijām, gan privātiem uzņēmumiem.

Biznesa ieguvumi

  • Efektīvi un saskaņoti uzņēmuma procesi
  • Centralizēta un saskaņota lietvedība
  • Atvieglota lēmumu pieņemšana vadītājiem
  • Elastīgs un viegli pielāgojams risinājums katra uzņēmuma specifikai un biznesa procesiem

Risinājumi sastāv no programmu kompleksa – uz moduļiem balstītām sistēmām. Tā priekšrocība ir iespēja viegli pielāgot risinājumus konkrētām organizācijas vajadzībām, kā arī izvēlētajam bāzes modulim pievienot papildu moduļus, tādā veidā saskaņojot visas organizācijas darbības loģiku.

Sistēmas moduļi

Eldis Dokumenti

Nodrošina efektīvu dokumentu apriti – dokumentu saņemšanu, reģistrāciju, izstrādi, kontroli, vīzēšanu un citas darbības.

Dokumentu uzglabāšana ir sistematizēta un centralizēta, atbilstoši uzņēmuma biznesa vajadzībām.

Eldis Personāls

Organizē un automatizē būtiskākos cilvēkresursu vadības procesus — personāla uzskaiti, personāla pārvaldīšanu un personāla attīstību. Nodrošina ērtu personāla informācijas ievadi, glabāšanu un analīzes iespējas.

Vienkārši integrējams ar grāmatvedības vai finanšu sistēmas algu moduli, kas izstrādāts citās tehnoloģiskās vidēs.

Eldis Klientu pārvaldība

Nodrošina 360° pārvaldību starp klientiem, piegādātājiem, sadarbības partneriem. Tas ir instruments uzņēmuma vadībai, pārdošanas un mārketinga cilvēkiem, lai iegūtu pilnu informāciju par iesaistītajām pusēm un efektīvi vadītu to aktivitātes un sadarbību vienuviet.

Balstoties uz  uzkrātajiem datiem un to analīzi, iespējams veidot pārdošanas prognozes un veikt efektivitātes mērījumus.

Eldis Transports

Organizē informāciju par uzņēmuma autoparku un ar to saistītos datus. Piemērota uzņēmumiem, kuriem ir savs autoparks, tai skaitā īrējamās automašīnas, kā arī uz uzņēmumiem, kuru specializācija ir pārvadājumi un loģistika.

Sistēma ir integrēta ar “Jāņa sētas” kartēm un GPS ierīcēm, kas nodrošina automātisku maršruta lapu veidošanu un ļauj kontrolēt transporta pārvietošanos.

TEHNOLOĢIJA

IBM Notes/Domino

Tehnoloģiskais partneris