Klients: Valsts darba inspekcija (VDI)

Valsts darba inspekcija saņem ap 43 000 klientu pieprasījumu gadā. Šie pieprasījumi tika apstrādāti manuāli, un  bija nepieciešams efektīvs, komplekss risinājums, ko varētu izmantot gan valsts inspektori, gan iedzīvotāji. Projekts ietvēra VDI IS uzlabojumus: datubāzes izstrādi, pārbaužu plānošanu, uzņēmumu bīstamības gradāciju, darbplūsmas procesu pārvaldību, kā arī tika ieviesta elektronisko dokumentu pārvaldības sistēma (ELDIS).

Būtiskākie ieguvumi

  • Modernizēta VDI IS, ieviesti 16 e-pakalpojumi, kas publiski pieejami jebkurā diennakts laikā, izmantojot portālu latvija.lv.
  • Atvieglota VDI, klientu un sadarbības partneru savstarpējā komunikācija un datu apmaiņa.
  • Normalizēta VDI darbinieku noslodze.
  • Uzlabota VDI pakalpojumu kvalitāte, ātrums un samazinātas administratīvās izmaksas.

Tehnoloģijas

IBM Notes/Domino, XPages, Microsoft .Net Framework, tīmekļa lietojumprogrammas, XML, HTML, Javascript

Tehnoloģiskais partneris